BLOG FOLLOWERS | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca. Hari ni datang mood untuk join segmen yang dianjurkan oleh Shikin Razali. Shikin Razali telah menganjurkan segmen bertajuk : Awak Follow Saya, Saya Follow Awak. Menurut Shikin Razali, segmen ini dianjurkan untuk follow blog dari kalangan followersnya yang belum diberi kunjungbalas kerana kebanyakkan followers Shikin sukar untuk dikesan. Selain itu segmen ini bertujuan untuk menambah kenalan baru bagi memudahkan blogwalking.

Segmen Awak Follow Saya, Saya Follow Awak
 Klik banner untuk maklumat lanjut

Jadi dikesempatan ini, saya ingin mengambil bahagian untuk menambah kenalan baru di samping mengeratkan ukhuwah dengan rakan blogger sedia ada. 

Syarat-syarat pernyertaan seperti berikut:

Mandatori follow jurnal Shikin Razali 
Mandatori add Google+ Shikin Razali
Like fanpage Facebook Starlavenderluna's Journal of Life
Optional like +Bloglovin
Optional Add to Networkedblogs

Langkah seterusnya : 

Letakkan nama, url blog dan Blog ID di dalam komen entri Shikin Razali 

BlogID saya : 5763296965723404378

Segmen berlangsung : 9.3.2017 hingga 9.4.2017

Jom meriahkan segmen rakan blogger kita.  

 
Selamat bersegmen. Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Sekian, wasalam..


Regards,