Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca blog ini.. Hari ini masuk hari ke-12 kita berpuasa di bulan Ramadhan al-Mubarak. Mungkin ada antara kita mula sibuk membuat persiapan Hari Raya Aidilfitri tahun ini. Boleh saya katakan bahang Hari Raya mula terasa..

AEON Seremban 2
Buktinya, Sabtu lepas saya ke salon the color shop di AEON Seremban 2. Seawal 11.30 pagi kawasan parking mulai penuh hingga ke roof top.. Memang terlalu ramai orang membeli-belah di sini. Bersesak saya bila melalui bahagian pakaian di tingkat 2.. Kaunter beratur panjang..

the color shop salon
REVIEW the color shop Salon

Sebut tentang the color shop baru saya tahu bahawa salon ini ada menyediakan ruang muslimah. Jadi mudah kepada para muslimah mendapatkan rawatan rambut. Selain itu harga yang ditawarkan juga berpatutan di samping kita boleh dapat khidmat pakar rambut professional.. Product yang digunakan dari jenama L'oreal dan Kérastase.


Okay, kita tinggalkan cerita the color shop.. Jom saya bawa pembaca melihat sendiri kemeriahan di AEON hujung minggu lalu.. Ini baru sebahagian sahaja di dalam kawasan AEON. Banyak booth pakaian di sepanjang jalan.. Booth-booth ini sudah mula didirikan seawal seminggu sebelum Ramadhan..
 
Booth pakaian di AEON Seremban 2
Beginilah keadaan sebahagian ruang jualan pakaian.. Banyak pilihan menarik boleh didapati di setiap booth yang dipamerkan. Rambang mata dibuatnya.. 

Hajjada Exclusive
Z'hanna Boutique
Qaira Hijab
Niswah Nadhira
Fana Couture
Sesiapa yang masih tercari-cari pakaian Hari Raya boleh datang ke AEON Seremban 2.. Terdapat banyak pilihan, pilihlah mana-mana berkenan di hati.. Tak lupa juga pilihan biskut raya ada juga dijual di sini..

Jika tanya saya sejauh mana persiapan untuk Hari Raya setakat hari ini? Jawapan saya masih terlalu awal dan boleh katakan belum buat sebarang persiapan langsung. Untuk pengetahuan pembaca, setiap tahun saya akan belanja last minute.. Pakaian pula semua ready made so tak susah cari..

Bagaimana pula dengan pembaca? Ada yang dah beli baju raya or mungkin sudah tempah awal sebelum puasa? Kongsilah cerita okay.. Psssssttt warna tema apa tahun ini?



Ini sahaja cerita yang ingin disampaikan..
Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..
Byeee..


Regards,
I am LZ